Prowadzenie prywatnej działalności gospodarczej w gałęzi hotelowej jest ewidentnie karkołomnym zadaniem. Wielu z nas decyduje się na jej uruchomienie gdyż stanowi ona wyjątkowo lukratywny pomysł na własne przedsięwzięcie.
W tym miejscu należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że osiąganie przez nas zysków w znaczącej mierze uwarunkowane jest od wizerunku naszego lokalu. Mowa bez wątpienia także o wizytówce internetowej, która obecnie stała się głównym źródłem komunikacji z klientami, ale również o naszej siedzibie. Okazuje się bowiem, że
Autor: Sam Howzit
Źródło: http://www.flickr.com
pierwszy kontakt klientów z naszym hotelem ma duże znaczenie. Z naszej strony powinniśmy poczynić wszelakie starania, by nasi przypuszczalni goście przyciągnięci naszą atrakcyjną wizytówką w wielu przypadkach wrócili do niego w czasie przyszłym. Kluczem do urzeczywistnienia tego postulatu jest oczywiście używanie stosownych środków. Jako początkujący właściciele w branży hotelowej niestety nie posiadamy informacji w jaki sposób tego dokonać. Rozwiązanie tych kłopotów jest jednakże względnie proste. powinniśmy zwrócić uwagę na znaczące szczegóły, które w pewnym sensie zaświadczają o naszej renomie.
Niebywale duże znaczenie w formowaniu pierwszego wrażenia z naszymi klientami hotelowymi ma wygląd naszej recepcji. Jest to miejsce, które odpowiada za ich przyjmowanie, wobec tego jesteśmy zobowiązani się postarać, by kreowało ono rewelacyjną aurę. Podstawowe znaczenie dla jej postaci ma wykorzystane umeblowanie. Aby zbudować dobre wrażenie powinniśmy zatem wyposażyć się w solidny stół recepcyjny , który będzie w pewnej mierze świadczył o standardzie naszej jednostki.
Chociaż jest to element przez nas w wielu przypadkach lekceważony, to jednakże jego znaczenie dla odbioru naszej marki przez kontrahentów jest ogromne. W naszej gestii leży dodatkowo konieczność, by podobnym standardem charakteryzowała się zakupiona przez nas lada hotelowa. Powinna zostać ona sporządzona z wytrzymałego materiału. Pierwsze wrażenie ewidentnie jest najistotniejszym momentem w relacji z naszym przypuszczalnym klientem. Nasza placówka powinna być tak przystosowana, by zachęcić naszych gości do wizyty w przyszłości.
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.