Proste metody na przyciągnięcie klienta

Skuteczna reklama niedużej firmy nie musi być droga. Do odbiorcy zdołamy dotrzeć już za parę tysięcy złotych. Do wyboru jest bez liku sposobów – od zwyczajnych folderów po kampanie w miejscowych publikatorach.

Każda osoba otwierająca firmę powinna pamiętać o reklamie. Nawet perfekcyjny pomysł na interes nie sprawdzi się przy braku nabywców. Nie warto jednak działać nierozważnie. Gdy interes dopiero raczkuje, liczy się każdy grosz. Wielkie pieniążki na reklamę w TV albo najogromniejszych pismach wydają rynkowi giganci. Na początku starczą katalogi, ogłoszenie w regionalnej prasie czy internecie czy też niewielki billboard w otoczeniu przedsiębiorstwa. Wybór sposobu zależy od możliwości pieniężnych, jak też zakresu prowadzonej aktywności. Gros profesjonalistów podkreśla jednakże, że planując najmniejszą wręcz kampanię, warto zastosować sposoby mieszane. Takowa strategia zwiększa szansę na dojście do ogromnej grupy klientów.
Dwójka maluchów

Autor: Donnie Ray Jones
Źródło: http://www.flickr.com
Dla przykładu nowo powstała restauracja (pizza krakoów) musi zdecydować się na kolportaż ulotek na obszarze pobliskich osiedli, jak i na kilka niedrogich reklam w miejscowej prasie czy darmowych gazetkach. Świetnym pomysłem są gadżety reklamowe, tj. polary z nadrukiem. Istnieje wiele sposobów na korzystanie z konkretnych form reklamy jak też opracowanie kampanii.
Foldery jest to prosty a także niedrogi sposób dojścia do klienta, należy jednak z nimi uważać.

Rozmazane na szybie auta czy zalegające przy wejściu do klatek schodowych odstraszą klienta. Katalogi można roznosić samodzielnie, desygnować to zajęcie swoim pracobiorcom, wynająć żaków bądź skorzystać z usług roznosiciela.