Informacje promocyjne w sieci internetowej nie mają szans zastąpić druku! Przynajmniej jeszcze nie teraz

W teraźniejszej czasoprzestrzeni intensywnego dostępu do danych, coraz częściej staramy się uciec od reklam, a dotykalne ulotki są czymś fizycznym, co ciężej obejść od treści wyświetlanych na witrynach internetowych. Wypromowanie produktu jest coraz bardziej trudne, bo rynek przepełniony jest rozmaitymi konkurencyjnymi ofertami. Analiza pozycji druku na przestrzeniach zachodnich pokazała, że producenci idą w kierunku druku zachęcającego. Nawet wydruk (drukarki poleasingowe) na kartkach papieru będzie zmuszony zawierać atrakcyjne potencjalnego kupca elementy, tj. króciutka opowiastka, barwny komiks czy też intrygująca krzyżówka na odwrocie informacji o firmie.
Druk nie zginie, choć nie będzie już nigdy jedyną metodą przekazywania medialnych wiadomości. Dawny zwyczaj wypatrywania gazeciarza, który kojarzymy ze starych amerykańskich filmów, nigdy już nie powróci. Druk użyDruk (zobacz http://www.studioprinter.pl/druk-wielkoformatowy/)y się zmienił od tamtego momentu i będzie nadal podlegał rozwojowi. Możliwe, że coraz częściej wykorzystywane drukarki 3D przemienią płaskie billboardy w obiekty przestrzenne. Jest to coraz częściej stosowana praktyka.