W jaki sposób przyciągnąć kupujących i skusić ich do robienia zakupów w naszym sklepie

Powodzenie dobrego sklepu meblowego oznacza nie tylko pozostawienie w tyle konkurencji, sprzedaż produktów wysokiej jakości i po niskich cenach. Skuteczni sprzedawcy znajdą sztuczki, aby nawet w czasie miesięcy wakacyjnych pozbyć się z magazynów większości opakowań z bańkami na choinkę. Jeśli na określony towar zbytu nie ma, trzeba zakasać rękawy, a to już w praktyce często oznacza pracę w godzinach ponadwymiarowych.

meble

Autor: KOŁO
Źródło: KOŁO
Sklep meblowy, gdzie ekspedienci posiadają trudności ze sprzedażą mebli do pomieszczenia reprezentacyjnego w mieszkaniu, podejmie takie kroki, aby jak najszybciej model: komoda 3 szuflady znalazł nowego właściciela. Dobry opis sprzętu w sklepie internetowym lub odpowiednio prowadzona rozmowa z klientem mogą uczynić cuda. Hasło komoda 3 szuflady można rozwinąć w następujący sposób: taki mebel najlepiej postawić w korytarzu, aby każdy z domowników posiadał do niego dostęp. W przepastnych szufladach znajdą swoje miejsce wszystkie szpargały, które standardowo zalegałyby blaty kuchennych parapetów czy półki pod telewizorem.

Uwypuklenie zalet mebla i unaocznienie kupującemu korzyści z jego użytkowania, to w tym przypadku klucz do sukcesu. Jasny odcień mebla rozjaśni wnętrze, zwłaszcza wtedy, gdy podłoga (odnawianie blatów drewnianych) wyłożona będzie ciemnawymi panelami. Jeśli korytarz (zobacz oświetlenie przedpokoju na suficie) był urządzony kilkadziesiąt lat wcześniej, przyda mu się odrobina luksusu, chociażby w postaci jednego nowo zakupionego sprzętu. Dzięki takiemu krokowi przedpokój nie będzie już kojarzyć się ze zgrzybiałą tapetą w pepitkę. Dodatkowo komoda wywrze duże wrażenie na sąsiadach, którzy już od 5 lat zastanawiali się, dlaczego tak nieczęsto kupujemy coś do mieszkania.

Blat wykorzystuje się jako podstawkę pod wazon z kwiatami lub jako miejsce, gdzie domownicy powszechnie kładą klucze zaraz po wejściu do mieszkania. Nad blatem wiesza się zwierciadło, przybory fryzjerskie lub malowniczy obrazek (stylowe komody 3 szufladowe).

Kolejnym sposobem przykucia uwagi konsumenta bywa organizowanie wyprzedaży. Wtedy przed drzwiami wejściowymi ustawia się tablicę, która informuje, że model: komoda 3 szuflady jest do nabycia w promocyjnej cenie 199,99 złotych. Poza tym pierwszych 5 klientów otrzyma za darmo środek do konserwacji drewnianych mebli.

Na tym nie wyczerpuje się zasób wszystkich możliwych sztuczek sprzedażowych. Do pozostałych wliczymy na przykład: organizowanie konkursów z obiecującymi nagrodami, tworzenie ciekawych opisów w newsletterach czy przeprowadzenie badań marketingowych. Wszystko zależy od wielkości środków budżetowych, jakimi dysponuje dana fundacja. Zobacz również inne produkty: .

Kategoria: Bez kategorii
Tagi: , , , ,