Reklama uliczna w dużym mieście

Reklama uliczna jest jednym z bardziej atrakcyjnych sposobów na przedsięwzięcia marketingowe, jakiejkolwiek firmy, nawet tej niewielkiej. Jest to naturalnie jedna z wielu rodzajów reklamy chociaż ze względu na własną wszechstronność i wielką ilość możliwych odbiorców jest ogromnie popularna. Równocześnie jest to reklama „giętka”, można ją bez problemu zlokalizować na obrzeżach miasta na odpowiednio dużej tablicy, jak i w przestrzeni miejskiej na frontonie budynku bądź zainstalować ją jako integralną część wiaty przystanku.

Billboard reklamowy

Autor: Tom Woodward
Źródło: http://www.flickr.com
Eksperci od reklamy na pewno dopasują właściwą do własnych potrzeb reklamę. Wystarczy napisać w internecie hasło: billboardy Kraków, a znajdziemy dobrą firmę jaka będzie bodajże w stanie po przystępnej cenie zrealizować dla nas reklamę – Prawdopodobnie w ogromnym mieście takim jak Kraków przeważać będzie reklama na wiatach i na przydrożnych oświetlonych tabloidach.

Odpowiada Ci ten tekst? To świetnie, sprawdź stronę pod tym adresem. Zobaczysz tam większą ilość informacji na tego typu temat.

Oczywiście reklama zewnętrzna wykorzystywana jest nie tylko w wielkich miejscowościach, sprawdzają się także w mniejszych miasteczkach przykładowo w Radomiu. Ażeby się o tym przekonać trzeba napisać w wyszukiwarkę przykładowo hasło: billboard Radom.

Marketing tego typu z powodu swojej popularności może budzić kontrowersje i to na dwóch płaszczyznach. Marketing na billbordach może być dyskusyjna z założenia. Odpowiednim przykładem będą tutaj kampanie społeczne, jakie z założenia konstruowane są tak, by wywoływać szok odbiorcę. Poziom sporu może być różny; na jednym końcu skali znajduje się np.

Pewnie miałbyś ochotę przejrzeć komentarz z serwisu (http://www.bonie.pl/podparapetniki)? Jeśli tak, to fantastycznie. Możliwe, że i Ty będziesz miał ochotę zdradzić swoją opinią.

kule z podpisem chcesz być na moim miejscu natomiast na drugim krańcu są kampanie przeciwko aborcji, których prezentowanie z racji drastyczności sobie daruje.

Należy dlatego dobrze dobrać siłę przekazu gdyż za słaby nie trafi do czytelnika, natomiast za bardzo mocny zostanie zablokowany przez świadomość użytkowników. W obydwu przypadkach reklama będzie nieefektywna. Innym dysonansem natury rzekłbym filozoficznej jest liczba takich reklam.

Nieraz słychać głosy, iż tego rodzaju reklama zakrywa architekturę miasta. Ambaras jest na tyle znaczny, iż toczą się prace nad ustawą regulującą format oraz ilość tego typu reklam. Mimo owych zastrzeżeń renoma tych reklam jest ogromna.