Jakimi metodami stworzyć długotrwałe relacje z klientami, zalety programów o charakterze lojalnościowym.

Współczesny konsument ma do dyspozycji tak dużą ilość usług i towarów, że często nie jest przywiązany do danej marki, a po prostu wybiera tak, jak mu jest wygodnie. Zresztą trudno się dziwić, że tak jest, skoro oferta większości firm jest bardzo podobna, zarówno jeśli będzie chodzić o ceny jak i o jakość. Niektórzy konsumenci przywiązują się do pewnych marek i będą do nich wracać, ale zdecydowana większość nie postępuje w taki sposób.

przykład karty lojalnościowej

Autor: Terry Madeley
Źródło: http://www.flickr.com
I tu zaczynają mieć pole do popisu specjaliści od spraw marketingowych, próbując zapewnić lojalność jak największej ilości konsumentów.

Te informacje pochłonęły Cię kompletnie? Jeśli tak jest, to przeczytaj więcej sklep z kawą danych na pozostałych witrynach – odnajdziesz je, klikając w odsyłacz znajdujący się poniżej.

Stoją za tym wieloletnie badania, które jasno pokazały, że zatrzymanie obecnego klienta jest kilkukrotnie tańsze niż pozyskanie nowego. Dodatkowo, zadowolony z owocnej współpracy klient firmę na pewno poleci, a to z kolei będzie się przyczyniało do pozyskania następnych osób które zechcą skorzystać z propozycji firmy. Dlatego też coraz więcej firm wydaje znaczne kwoty na to, żeby jak największą liczbę klientów przywiązać do marki, na przykład przez rozmaite programy lojalnościowe.

Może Cię zainteresować – wsparcie sprzedaży

Programy te są jednym z najskuteczniejszych narzędzi nowoczesnego handlu. Ich główną zaletą jest szybkie i sprawne zbudowanie dużej grupy wiernych klientów, co przekłada się równocześnie na zyski ze sprzedaży. Rzecz jasna nie uda się zrobić jednej formy programu skierowanego do rozmaitych branż i grup odbiorców, z tego też powodu każde z wdrożeń powinno być poprzedzone dokładnymi badaniami.

Przedstawione w powyższym tekście informacje są naprawdę warte zainteresowania, jednak kliknij także ten użyteczny tekst (https://maszyny-tmc.pl/) – on z pewnością również Cię zainteresuje.

Niektóre firmy same się za to zabierają, z większym lub mniejszym skutkiem, z kolei inne wolą zlecić to zawodowcom, którzy pracują przy takich rzeczach od lat. Przekazanie kompleksowej obsługi tego typu programów na zewnątrz ma sporo zalet, największe sieci handlowe bardzo często korzystają z takich możliwości.

Źródło – karty lojalnościowe

karta lojalnościowa Tesco

Autor: Neil Turner
Źródło: http://www.flickr.com
Po pierwsze można korzystać wtedy z dużego doświadczenia firmy która będzie obsługiwała program, popartego niekiedy wieloma udanymi wdrożeniami. Kompleksowa obsługa takich programów odbywa się na wielu płaszczyznach, często będzie również wymagać odpowiednich programów komputerowych, i to właśnie firmy zajmujące się ich wdrażaniem będą zapewniać.