Gazetki promocyjne jako główny punkt łączności marketingowej sieci drogerii z nabywcami.

Gazetki promocyjne to druk służący zamysłom informacyjnym, przydzielone do szybkiego rozpowszechnienia o objętości odpowiadającej wielokrotności 4, 8 i 16 stron. Adresat gazetki ma możliwość wielokrotnego korzystania z gazetki promocyjnej a w relacjach z nadawcą ma prawo powoływać się na informacje, które są w niej zapisane. Gazetki promocyjne wypełnione są produktami różnych marek wielu producentów.
Przekazuje ona konieczne dane o działaniu sklepu. Gazetki promocyjne różnorodnych drogerii maja obszerną propozycję artykułów kosmetycznych, przemysłowych, pielęgnacyjnych oraz perfum. Gazetki i oferty promocyjne proponują najlepsze kosmetyki w bardzo dobrych, rabatowych cenach. Pojawiają się w nich również artykuły przeznaczone do koloryzacji i pielęgnacji włosów oraz drobna biżuteria.
ulotki z supermarketu
Oprawcowane przez: Matti Mattila
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Gazetki promocyjne niejednokrotnie wydawane są raz w miesiącu ale zdarzają się też wydawnictwa dwutygodniowe. Prócz promocji ukazanych w gazetkach, sklepy proponują również promocje na kosmetyki i akcesoria wykorzystywane w makijażu. Jest to oferta, która nie znajduje się w gazetkach promocyjnych.

Nasz aktualny materiał (https://www.maciejwozniak.com/prawo-rodzinne/) zainteresował Cię aż tak, że masz ochotę na następne? Szalenie nas to cieszy. Zatem kliknij w ten link.

W gazetkach promocyjnych niejednokrotnie znajdujemy też kupony rabatowe. Zebrane punkty zamieniać można na nagrody, kupony rabatowe czy po prostu zapłacić nimi za towar. Poza tym można odnaleźć ciekawe wywiady przeprowadzane z gwiazdami, inspiracje modowe, nowe trendy w makijażu, ciekawe porady i nowinki kosmetyczne. Nośnik ten oprócz danych o promocjach jest też sposobem dostarczania głównych informacji takich jak dane adresowe, czas otwarcia, możność płacenia kartami płatniczymi, możliwość obrania formy płatności ratalnej czy choćby adres strony internetowej. Elementy te są standardowymi wiadomościami gazetek przez co są wielkim źródłem niezmiernie przydatnych informacji.

Gazetka promocyjna to niby reklama prasowa. Za jej pośrednictwem dać można bardziej szczegółowe wiadomości o produkcie aniżeli przez tv i radio. Przede wszystkim jednak, w odróżnieniu od telewizji, prasa ma możliwości bardziej selektywnego dotarcia z reklamą do wybranych segmentów publiczności: kobiet, kolekcjonerów, posiadaczy motocykli czy psów, różnorakiego rodzaju profesjonalistów itp. Gazetki, ze względu na częstotliwość pokazywania się, są dobrym środkiem przekazania reklamy wtedy, gdy decyduje aktualność, a więc w przypadku promocji. Przykładowo już są święta, zatem popularne wyszukiwania to .

Różne notki

Znakomity sposób na gadżet promocyjny dla każdego kibica piłkarskiego

Wanna
Oprawcowane przez: Wilfredo Rodríguez
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Wśród niezliczonej ilości różnego rodzaju gadżetów reklamowych są też tego typu, które są stworzone przeważnie dla sympatyków piłki nożnej lub pozostałych gier sportowych, do ćwiczenia jakich potrzebna jest piłka.


Mogą być to ręcznie szyte 2-warstowe towary, które mogłyby promować kluby sportowe, ich zawodników albo sponsorów.


Podsumowując, zadania gazetki promocyjnej w strategii komunikacyjnej, potrafią one zbudować wizerunek hipermarketu a nawet wywoływać obrót handlowy.
2018-12-07 11:16
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.