Bilet wizytowy jako swego rodzaju reklama firmy

Bilet wizytowy jest swojego typu reklamą firmy, równocześnie oferty, dlatego niezwykle ważne jest jak wyglądają.


Odpowiednio zaprojektowana wizytówka musi być przede wszystkim jasna, odpowiednio stworzona, czysta.




sport - akt
Oprawcowane przez: Miguel Discart
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com


Zamek błyskawiczny, kurtka
Oprawcowane przez: http://www.sxc.hu
Na podstawie danych z: http://www.sxc.hu


Powinna wymieniać nazwisko i imię, pod spodem zajmowane funkcje, w dolnych rogach wizytówki nazwę i adres lokalizacji przedsiębiorstwa, oraz dane do kontaktu. logo przedsiębiorstwa umieszcza się albo w środku wizytówki, nad imieniem i nazwiskiem, albo przy danych adresowych. Winna być drukowana jednostronnie, na twardym kartoniku, najlepiej białym. Część zadrukowana wizytówki powinna mieć fakturę prostą, względnie chropowatą, dekoracyjną, jednak nie zwracającą zanadto uwagi. Strona spodnia winna być czysta, gdyż użytkuje się ją do prawdopodobnej korespondencji, lub zapisania informacji poświęconych dla osób zamieniających wizytówki. Wymowna wizytówka pozwala ustalić kogo przedstawia i jak się można z tą osobą skontaktować. Wizytówka która zwróci na siebie uwagę to wizytówka dobra jakościowo, wydrukowana na dobrym, sztywnym papierze. Dobre zestawienie odcieni, rozmieszczenie napisów i wielkości wizytówki może uczynić z niej przyciągającą promocję.


sprzątanie biura
Oprawcowane przez: Florian Bugiel
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com


Nie jest w dobrym stylu również dawanie własnych biletów wizytowych wszędzie, ani wręczenia jednej osobie kilku bilecików.


1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.