O ulotkach promocyjnych

Foldery reklamowe to najskuteczniejsza odmiana reklamowania się sprzedażowych sieci. Wykazują to tak rezultaty badań niezależnych instytucji, jak też rezultaty sprzedażowe poszczególnych sieci. W Polsce broszurki promocyjne swój zalążek mają w latach dziewięćdziesiątych minionego wieku. Pojawiły się w one razem z kapitalizmem.

Gazetka promocyjna
W obecnych czasach foldery promocyjne są kluczowym środkiem łącznościowym miedzy konsumentem a siecią handlową. Dzisiaj broszury promocyjne w naszej ojczyźnie wydają nie jedynie wielkie sieci handlowe, swoje aktualne gazetki reklamowe posiadają też nieduże, regionalne sieci handlowe.

Zawartość broszur promocyjnych które wydają poszczególne sieci handlowe z reguły jest zbliżona do siebie. Zwykle to kolorowe gazetki zapełnione zdjęciami artykułów, pod którymi wypisano ich ceny. Najczęściej są to często nabywane wyroby, jak na przykład śmietana, pieluszki, jaja, warzywa lub mięso, a w przypadku elektromarketów są to: telewizory, tablety przenośne smartfony lub pralki. Praktycznie każda gazetka promocyjna ma swoje limity czasowe (czasem też geograficzne). Każda oferta specjalna posiada zaznaczony początek jak też zakończenie.

1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.