Promocja marki

Promocja - wyraz który towarzyszy nam praktycznie na co dzień. Starczy wstąpić do pierwszego lepszego sklepu, z półek, zewsząd przywołują słowa „promocja”. Słysząc tenże termin w pierwszej chwili mamy skojarzenie z obniżką cenową. Promocja to jednakże nie tylko sprzedaż po korzystnych cenach wyselekcjonowanych towarów i nie ogranicza się ona jedynie do sprzedaży (chociaż musimy powiedzieć iż „Pani Promocja” została najbardziej zadomowiona dokładnie w sklepach). Jednak bywają to oddziaływania o szerszym wachlarzu możliwości.


Zależnie od kierunku firmy mogą to być rozmaite akcje, począwszy od sponsoringu imprez sportowych lokalnych a nawet ogólnopolskich czy międzynarodowych po skromniejsze formy, są to: jakiś terminarz z logo firmy bądź długopisy reklamowe z danymi biznesu jak adres i telefon. Umieszcza się je w miejscach gdzie najczęściej mamy kontakt z nabywcą, dla przykładu w sekretariacie. Pytanie brzmi - w jaki jeszcze sposób zaopatrzyć klientów w nasze reklamowe długopisy? (długopisy metalowe Logopen) Może to wyglądać tak, iż dodawać długopisy do przesyłek wysyłanych do klienta z nabytym towarem. Klient kupuje w naszym sklepie zdalnym dowolną ilość zeszytów (dajmy na to 20), i do tak znacznego zamówienia dołączamy nasz prezent. Można także długopisy z nadrukiem ulokować w kubkach na ladzie recepcji, tak żeby każdy konsument mógł sobie zabrać długopis dla siebie. Będzie on miło kojarzył naszą firmę, a jej dane kontaktowe będzie miał zawsze "pod ręką".
ważne dokumenty
Oprawcowane przez: 24oranges.nl
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com

Dobrze zrealizowana kampania promocyjna może rozpropagować przedmiot popularny a przez to wypromować biznes czy renomę. Modelowym przykładem może być tutaj kubek znanej rozgłośni radiowej.

1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.