Z jakiego powodu smycze reklamowe są tak dobrym oraz niedrogim środkiem reklamowym?

Duża część agencji marketingowych proponuje swym interesantom przeróżne tak zwane środki reklamy. Są to m.in. rzeczy, na których można umieścić nadruk z np. nazwą spółki oraz jej logotypem.




Tego typu nośnikami mogą być dla przykładu kubki, koszulki czy też kalendarze.


smycze z nadrukiem
Oprawcowane przez: Petras Gagilas
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com


Równie znane są posiadające tak zwany zatrzask smycze, zatem specjalne wstążeczki, do których można by przymocowywać pęk kluczyków. Następnie można tego typu smycz np. powiesić sobie na szyi albo w domu na wyznaczonym do tego celu haczyku. Wymieniony karabińczyk może być zrobiony z metalu lub z tworzyw sztucznych. Sam surowiec, z jakiego natomiast stworzona jest smycz musi być przyjemny w dotknięciu, ponieważ posiada on często kontakt z gołym ciałem. Należałoby również podkreślić, że w odróżnieniu od np. notatnika lub kubka, takie smycze z nadrukiem są w o wiele większym stopniu trwałe i użyteczne. Co także warte jest zaznaczenia, mogłaby ona być stworzona w praktycznie każdym kolorze. Nadruk (sprawdź również) mógłby zostać wykonany przykładowo techniką sitodrukową albo sublimacyjną, przez co jest on odporny na np. wodę.


Jest to bardzo popularny nośnik reklamy, gdyż takie smycze - sprawdź więcej| - z nadrukiem są stosunkowo tanie i bardzo mocne w użytkowaniu. Zazwyczaj są one zlecane przez różnego typu spółki, realizatorów targów, kluby sportowe czy też dealerów samochodów.




Tego typu smycze z nadrukiem to niezwykle użyteczna pamiątka, jaką można dać obecnym czy też potencjalnym Klientom. Przez znaczny czas będzie przypominać im o istnieniu naszej firmy.
2018-03-02 07:54
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.