Proste metody na przyciągnięcie klienta

Skuteczna reklama niedużej firmy nie musi być droga. Do odbiorcy zdołamy dotrzeć już za parę tysięcy złotych. Do wyboru jest bez liku sposobów - od zwyczajnych folderów po kampanie w miejscowych publikatorach.


Każda osoba otwierająca firmę powinna pamiętać o reklamie. Nawet perfekcyjny pomysł na interes nie sprawdzi się przy braku nabywców. Nie warto jednak działać nierozważnie. Gdy interes dopiero raczkuje, liczy się każdy grosz. Wielkie pieniążki na reklamę w TV albo najogromniejszych pismach wydają rynkowi giganci. Na początku starczą katalogi, ogłoszenie w regionalnej prasie czy internecie czy też niewielki billboard w otoczeniu przedsiębiorstwa. Wybór sposobu zależy od możliwości pieniężnych, jak też zakresu prowadzonej aktywności. Gros profesjonalistów podkreśla jednakże, że planując najmniejszą wręcz kampanię, warto zastosować sposoby mieszane. Takowa strategia zwiększa szansę na dojście do ogromnej grupy klientów.


Dwójka maluchów
Oprawcowane przez: Donnie Ray Jones
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com


Dla przykładu nowo powstała restauracja (zobacz www.anatewka-manufaktura.pl) musi zdecydować się na kolportaż ulotek na obszarze pobliskich osiedli, jak i na kilka niedrogich reklam w miejscowej prasie czy darmowych gazetkach. Świetnym pomysłem są gadżety reklamowe, tj. polary - sprawdź propozycję| - z nadrukiem. Istnieje wiele sposobów na korzystanie z konkretnych form reklamy jak też opracowanie kampanii.


Foldery jest to prosty a także niedrogi sposób dojścia do klienta, należy jednak z nimi uważać.


Różne notki

Podstawowe informacje o domofonach, czyli parę porad o tym, w jaki sposób wybrać domofon dla siebie.

mieszkanie - malowidło
Oprawcowane przez: You Tube - Tomasz Szafarek
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Jednym z ważniejszych gadżetów, jakie wykorzystuje się w domach i mieszkaniach są domofony. Najprostsze wersje będą kosztować już od kilkudziesięciu złotych, i jest to bardzo niewygórowana kwota jak za wygodę, którą oferuje domofon. Najważniejszą funkcją domofonów jest komunikowanie się pomiędzy środkiem obiektu a bramą lub drzwiami wejściowymi. Dzięki nim będzie możliwe sprawdzenie, kto przychodzi w odwiedziny, a poza tym zdalne otwarcie bramy albo wejściowych drzwi. Tradycyjny domofon złożony jest z dwóch głównych elementów. Pierwszy z nich to kaseta, instalowana w bramie lub drzwiach wejściowych. Jest ona wyposażona w mikrofon, głośniki i przycisk łączenia się ze środkiem. W przypadku domofonów w domach jednorodzinnych jest to przeważnie tylko jeden przycisk. W budownictwie wielorodzinnym czy biurach domofony będą miały możliwość wybrania numeru z którym chce się skontaktować. Nieco starsze wersje miały dla każdego z numerów odpowiedni przycisk. W nowoczesnych rozwiązaniach wykorzystuje się wybieranie cyfrowe, po prostu wybiera się za pomocą klawiatury odpowiedni numer i domofon będzie się łączył z odpowiednim lokalem.


Rozmazane na szybie auta czy zalegające przy wejściu do klatek schodowych odstraszą klienta. Katalogi można roznosić samodzielnie, desygnować to zajęcie swoim pracobiorcom, wynająć żaków bądź skorzystać z usług roznosiciela.
2018-07-04 15:20
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.