Jak się sprawuje Ford Focus MK2? Jakie ma regularnie spotykane mankamenty, co się w nim może zepsuć?

Ford Focus w wersji MK2 zadebiutował w 2005 roku. Opinie o tym aucie mogły być skrajnie odmienne, mnóstwo osób było zachwyconych, druga część twierdziła o ogromnym rozczarowaniu. Tak naprawdę ten typ Focusa przyzwyczaił do podobnych modeli pochodzących od konkurencji. Trochę szkoda, bo piękne nadwozie rekompensowało nawet mnóstwo awarii poprzedniej wersji…


Zmieniło się też środek samochodu, stało się bardziej klasyczne.

Podoba Ci się taki wpis? Jeśli tak, to niewątpliwie sprawi Ci radość wiadomość, że inny tego rodzaju tekst jest tuż obok. Po prostu zobacz ten link naturalny lakier do paznokci.

Musimy jednak przyznać, że ulepszyła się za to jakość materiałów, wybrano lepsze wyposażenie. Pojazd ten odziedziczył po poprzedniku bardzo dużo elementów. Przede wszystkim pozostało doskonałe, ale niestety drogie w naprawie zawieszenie i wspaniałe właściwości jezdne. Niestety, auto od samej premiery wykazywał liczne problemy, sprawiały one potrzebę korzystania z serwisów. Mogły pojawić się problemy z wycieraczkami, błyskawicznie pokazywała się korozja. Normalną sytuacją były zwarcia instalacji elektrycznej. Mnóstwo części do Forda Focus trzeba było wymienić.

koło z oponą od samochodu
Oprawcowane przez: Michael Sheehan
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
A jakie awarie są skorelowane z silnikiem? Niestety, ale auta odziedziczyły po wcześniejszym modelu problem z zapasowymi alternatorami. Całe szczęście, ale już zdecydowanie z mniejszą częstotliwością mogą wystąpić problemy z awariami cewek zapłonowych. W niektórych przypadkach jest to sprawione zupełnie niskim wiekiem auta. W odpowiednich silnikach występują też problemy z dostaniem się wody do świec.

Jeżeli użyta w niniejszym materiale retoryka do Ciebie przemawia, to zobacz tu (http://dpf.radom.pl/regeneracja-dpf-fap.html) podobne porady - one odnoszą się do zbliżonej problematyki.

Niestety, to nie wszystko jeśli chodzi o problemy. Mogą irytować klapki w kolektorach, jakie głośno hałasują, więc wielu kierowców odpina po prostu przewód podciśnienia, aby klapki mogły być otwarte na stałe.


Czasem pojawiają się też problemy z sondami lambda. Może się zdarzyć, że silniki pragną regulowania luzów zaworowych, więc mają szanse występować awarie uszczelek wału korbowego. Innowacyjne silniki benzynowe, który zrobiono z zastosowaniem mocnych detali znanych z motocykli, przy właściwym serwisowaniu nie powinny stwarzać kłopotów. Jak widać więc, auto to zyskuje liczne usterki, ale jako konkretne, wiec łatwo je znaleźć, gdy coś zacznie się dziać. To niezwykle ważne, jak coś się dzieje z samochodem, a obawiamy się najgorszego.
2019-03-02 07:36
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.