Żyjemy w okresie niekończącego się informacyjnego szumu. Jak sobie z nim poradzić, jak przetrwać w takich czasach?

Wielkim władcą dzisiejszych czasów jest szum informacyjny. Nie da się wszystkiego ogarnąć w sposób logiczny i całościowy, ciężko jest znaleźć odpowiedni ciąg przyczynowo – skutkowy, niełatwo określić, co jest dobre, a co złe.


Reklamy plakatowe
Oprawcowane przez: Andy Walton
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
To najłatwiejsza droga do zajęcie stanowiska bardzo skrajnego – gdy bowiem ciężko o jakiś życiowy drogowskaz, to znaczy, że chcemy opowiedzieć się po jakiejś ze stron. Niestety, często zdarza się tak, że skutki takich czynów sięgają bardzo daleko i ciężko jest je odwrócić.

Pełna skrzynka nie oznacza bogatej korespondencji, listów wysłanych do nas od przyjaciela czy przyjaciółki, gorących pozdrowień z dalekich krajów czy zwykłych życzeń. Poczta, czy to tradycyjna czy elektroniczna, to najczęściej skrzynka pełna gazetek promocyjnych, ulotek czy ofert. Przeglądając je, robimy to zazwyczaj od niechcenia, chyba, że szukamy jakieś konkretnej usługi, czy produktu. Są dla nas, jak codzienność, po prostu są, niczym zwykły element układanki codziennej. Nie zgodzą się jednak z tym osoby, dla których takie gazetki promocyjne i podobne oferty są ważne.

Najczęściej służą one jako nośnik informacji na temat promocji w markecie, czy jakieś wyprzedaży. Najczęściej takiego typu informacje czytają uważnie ludzie starsi, zresztą jeśli mówimy o poczcie tradycyjnej, nie powinno specjalnie nas to dziwić. Młodzi ludzie bowiem wszędzie zostawiają swoje
Reklama zewnętrzna
Oprawcowane przez: Map of the Urban Linguistic Landscape
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
e-maile, więc raczej w ten sposób, a nie tradycyjną pocztą dostarczane są najróżniejsze oferty i promocje.

Jednakże nie jest to regułą, ponieważ wiele firm dostarczających takie informacje robi to drogą tradycyjną – zwykłą pocztą, jak i nowoczesny – na skrzynkę mailową. Nie zapomnijmy też o jeszcze nowocześniejszych sposobach, jak profile w mediach społecznościowych czy reklamy na smartfonach czy tabletach.

To jednak reklamy skierowane zdecydowanie do targetu dość młodego, do trzydziestu lat. Starsi preferują tradycyjne metody, no przecież przyjemnie tak usiąść przy herbacie i pooglądać gazetkę reklamową. Po kolejnym łyku herbaty można rozważyć kolejny zakup. Co więcej, teraz są czasy na promocje, bo każdy sklep walczy o klienta obniżając cenę. Korzystamy na tym my wszyscy – tradycyjni i nowocześni.
2018-02-05 09:18
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.