W jaki sposób efektywnie promować własne usługi, żeby zachęcić klientów do działania?

Obecnie żyjemy w czasach szybkiej informacji, gdzie dzięki nowoczesnym technologiom wiadomości roznoszą się błyskawicznie. Billboardy wciąż są bardzo popularnym medium promocyjnym. Zamieszczenie ich przy dworcach autobusowych, czy głównych uliczkach, sprawia iż billboard jest dostępny dla wszystkich. Rozprasza uwagę, jednak nie jest zbyt nachalny.

billboard
Oprawcowane przez: Alan Stanton
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Reklama outdoorowa jest krótkotrwałym przerywnikiem w życiu codziennym. Toteż musi w nadzwyczajny sposób zwrócić uwagę widza oraz zmobilizować do wykonania oczekiwanej reakcji. Kreatorzy reklamy zewnętrznej muszą sporą ilość danych przetworzyć w zwięzły komunikat. Reklamy muszą mieścić w sobie króciutkie treści jasne dla wszystkich odbiorców oraz zapadające w pamięć.

Moc billboardu tkwi w jego zwięzłości. Kombinacja dwóch elementów: słów i wizji musi nakłaniać klienta do oczekiwanej czynności, na przykład do kupienia polecanego towaru. Opłaca się zainwestować w sieć telebimów. Aby promować się w ten sposób trzeba zorientować się z regułami oraz zakazami obowiązującymi przykładowo w mieście Bydgoszcz, lub w każdym innym wybranym miejscu. Reguły na pewno są zamieszczone na stronie odpowiedniego Urzędu Miasta lub Gminy.

Starczy dostać się na stronę oraz znaleźć niezbędne dane. Można także przedzwonić do odpowiedniego Urzędu lub udać się personalnie. Mając wiedzę, jak w konkretnym miejscu zamieszczać reklamy, uniknie się zbędnych problemów lub kar pieniężnych. Warto promować się poprzez specjalne biura reklamowe.

Reklama
Oprawcowane przez: David
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
W takim przypadku nie będzie konieczna wizyta w Urzędzie Gminy, ponieważ to usługobiorca będzie odpowiadać za billboardy. Decydując się na tę metodę warto użyć internetu. Starczy wpisać w wyszukiwarce na przykład zwrot: billboardy Bydgoszcz. To pytanie na pewno odsłoni długą listę agencji reklamowych. W ten sposób można zapoznać się z różnymi propozycjami, zorientować się w przykładowych cenach, zdobyć adres lub zapoznać się z opiniami bądź listami referencyjnymi.

Wobec tego, by outdoorowa reklama była owocna warto zwrócić uwagę na wygląd plakatu. Przekaz musi być krótki jednak interesujący i zapadający w pamięć. W dalszej kolejności ważna jest wybrana miejscowość umieszczenia billboardu oraz regionalne przepisy stosowane do zewnętrznego reklamowania swoich towarów.
2018-08-29 13:01
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.