Który rodzaj reklamy sprawdza się najlepiej? Jak sprawują się reklamy tradycyjne i internetowe? Które są bardziej obiecujące?

Ostatnie 25 lat gospodarczych przemian nie tylko przeistoczyło naszą gospodarkę z centralnie planowanej na wolnorynkową, ale także zmieniło nasze otoczenie. Jako potwierdzenie wolności niezwykle szybko rozpoczęła przejmować przestrzeń reklama zewnętrzna. Wielokolorowy szyld, pięknie świecący neon czy wielki billboard, stały się koniecznym atrybutem naszego krajobrazu.
billboardy
Oprawcowane przez: Broadway Tour
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Ale czy reklama zewnętrzna jest skuteczna? Niestety, nie zawsze. Choć spoglądając na ich natłok w polskich miastach możemy przyznać „skoro jest ich tak dużo, to z pewnością działają”. Oczywiście reklama zewnętrzna (Medas Media) ma spory zakres działania. Jest on tym lepszy im mniej jest podobnych reklam w jej najbliższym otoczeniu. Innymi słowy im mniej reklam (pełna treść) tym są one bardziej skuteczne. Pewien amerykański uniwersytet przeprowadził badania nad możliwością ludzkiej percepcji bodźców reklamowych w najbliższym środowisku. Z wyników wyszło, iż przy określonym natężeniu przestajemy właściwie zwracać uwagę na reklamę zewnętrzną. Dodatkowo, skuteczność tego nośnika obniża też inne formy reklamy.

Te wyniki jednakowoż przynoszą wiele dobrego dla twórców takich reklam (strona polecana w temacie). Otóż, nie chodzi tylko o to, ażeby reklama powstała. Ważne jest także jaki będziemy mieli na nią pomysł i w którym miejscu będzie ukazywana. To niezwykle istotne, bo w przestrzeni miejskiej mamy do czynienia z wielką liczbą reklam (dużo więcej przeczytasz na tej stronie) , jakie nie dość, że nic nie wnoszą do przekazu reklamowego, to także mogą stać się nawet irytujące. Dlatego tak ważne jest, że jak zamawiamy reklamę zewnętrzną powinniśmy jak najbardziej przemyśleć, co chcemy pokazać i w jaki sposób. Jaka reklama jest jeszcze skuteczna?


Różne notki

Szukasz akcesoriów do prowadzonego zakładu fryzjerskiego? Skorzystaj z oferty dobrych sklepów fryzjerskich

fryzjer przy pracy
Oprawcowane przez: Mainstream
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Wielu ludzi ma marzenie o swym biznesie. Jeśli tobie udało się spełnić to pragnienie i prowadzisz na przykład zakład fryzjerski, powinieneś go odpowiednio wyekwipować, aby osiągnąć sukces na rynku. A jego miarą będzie naturalnie duże grono usatysfakcjonowanych klientek i klientów, jacy będą do ciebie powracać, kiedy jedynie zechcą odmienić coś we własnej fryzurze bądź tak zwyczajnie zadbać o nią podcinając końcówki lub malując odrosty.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.