Twoja firma stanie się bardziej widoczna, dzięki reklamie w autobusie

Reklama w autobusie stała się bardzo spopularyzowanym sposobem promowania przedmiotów czy usług pośród prawdopodobnych zainteresowanych. Bez wątpienia pozwala ona nie jedynie dostęp do znacznej liczby osób, ale także umożliwia na dowolne kierowanie kampanią promocyjną. Przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej poza udzielaniem powierzchni na zewnątrz pojazdów transportu, bo jak można się domyślić są to nie tylko autobusy, ale również tramwaje czy metro.

Autobus wycieczkowy
Oprawcowane przez: grassrootsgroundswell
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Zlecający reklamę mogą wymieniać reklamę nawet każdego dnia, wybierać najodpowiedniejszy dla siebie okres kampanii oraz jej długość. Kampanie promowane za sprawą autobusów są nietuzinkowe i bardzo skuteczne. Afisze czy inne rodzaje nośników reklamy umożliwiają wielkie pole do popisu dla zleceniodawców, szczególnie że pojazdy komunikacji miejskiej posiadają praktycznie bezgraniczną przestrzeń promocyjną - kliknij. Reklama może znajdować się klasycznie na powierzchni szyb, na krzesłach, na rączkach czy wyświetlana w formie spotów na ekranikach coraz bardziej powszechnych zwłaszcza w większych aglomeracjach. Cena reklamy jak wiadomo uzależniony jest od typu i gabarytu autobusu, ale bonusy jakie niesie opcja zbliżenia się do tak dużej ilości docelowej staje się bezcenna. Do kosztów związanych z wykonaniem pomysłu reklamy i udostępnienia miejsca na nią, dodawany jest podatek. Reklamodawca musi mieć na uwadze iż koszty które musi ponieść zawierają również składniki z których wykonana jest reklama, ich zainstalowanie czy ściąganie. Nierzadko nieodzowne są koszty malowania autobusów na kolor firmowy. Autobusy nie są dopasowywane do danej linii, stad też z zasady nie nie ma możliwości wyboru po której trasie dany tramwaj czy autobus będzie się poruszał.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.